HTML

Az elintézzük.hu megoldóblogja

megoldóblog az elintézzük.hu-tól! leírjuk a legérdekesebb kérdéseket, amik az elintézzük.hu-hoz érkeznek, vezetünk kicsit Benneteket kézenfogva a közigazgatás zegzugos folyosóin és a szolgáltatók ügyfélszolgálatainak útvesztőiben. Egyedi kérdésekre nem mind fogunk tudni válaszolni, arra ott a Tudakozó Plusz (197), de ha megírjátok, hol vesztetek el, milyen kérdésekkel foglalkozzunk, próbáljuk azokat körbetáncolni... (igen, eredetileg ez kismamügyi megoldóblog volt, de a nagy sikerre való tekintettel indítottunk egyet csak Nekik, a www.kismamatanoda.hu-t, oda várunk minden anyukát sok szeretettel!

Friss topikok

  • weronique: Tisztelt Szerkesztő, kérem segítsen, mert a helyi oep-nél teljesen elakadtam és nem értem az okot... (2012.02.28. 14:09) tgyás, gyed számítása 2. babánál
  • bluegirl: Tisztelt Szakértő! Gyed-del kapcsolatban szeretnék érdeklődni Öntől. Történetem röviden: 2007. fe... (2011.11.28. 15:37) tgyás, gyed, gyes?
  • Niki8810: Kedves elintézzük.hu! Nagyon örülök,hogy rátaláltam az oldalukra,rengeteg hasznos levéllel találk... (2011.06.17. 15:09) alanyi jogon járó juttatások
  • Franky68: Tisztelt Elintézzük szakértői stábja! Lenne néhány kérdésem a GYES utáni munkába való visszaálláss... (2011.04.27. 00:54) gyes utáni felmondás
  • relind: Tisztelt elintézzük.hu! 2 gyereket szültem, ha jelenleg gyesen vagyok, és a 3. baba is útban van,... (2011.02.24. 11:35) táppénz gyes melletti munkavégzésnél

Linkblog

 kedves Kismamák és Kispapák,

mivel rövid idő alatt közel 200 levelet kaptunk, úgy döntöttünk, szeretnénk nektek még több, még jobban átlátható információt adni.

így elindítottuk az új blogunkat:

 

www.kismamatanoda.hu

 

ahol fogalommagyarázatot, jogszabályokat, és persze hasznos tanácsokat találtok, mint eddig. a kérdésekre a továbbiakban ott fogunk válaszolni,

KÉRJÜK, EZENTÚL ODA KÜLDJÉTEK KÉRÉSEITEKET, KOMMENTJEITEKET, MÁR CSAK OTT FOGUNK VÁLASZOLNI, 

szakértőnk feltöltött klaviatúrával várja a kérdéseket!

 

azt is írjátok meg, hogy tetszik az új oldal, mire volna még szükségetek, mi tetszik a legjobban, valamint továbbra is várjuk a babás képeket!!!

 

mindenkinek boldog készülődést és jó böngészést kíván az elintézzük.hu csapata!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elintezzuk.blog.hu/api/trackback/id/tr251789450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyanyuka 2010.02.25. 21:10:48

Kedves Elintézzük.hu!

1998 óta rendelkezem köztisztviselői jogviszonnyal. 2006-ban megszületett az első gyerekem, 2008-ban a második. Jelenleg gyeden vagyok itthon. A hivatal 2010 januári hatállyal módosította a bérbeállási szintemet 117%-ról 100%-ra teljesítmény értékelés hiánya miatt. Igaz nincs teljesítmény értékelésem 2006-tól, hiszen nem dolgoztam, de érdekelne, hogy jogszerűen jártak-e el?

Odryka 2010.03.14. 13:39:22

Kedves Elintézzük.hu !

2009 augusztus 2.-án született meg a kisfiam. Előtte 2009.02. 19.-től 2009.08.01-ig táppénzem voltam veszélyeztetett terhesség címén. Utána GYÁS-t kaptam 2009.08.02.-től 2009.12.31.-ig. Jelenleg GYED-en vagyok, előre láthatólag 2011.08.02.-ig. 2010 március 8.-án volt 3 éve, hogy a jelenlegi munkahelyemen vagyok, határozatlan időre szóló munkaszerződéssel. A bérem az érettségivel rendelkezőknek járó minimálbér. Úton a második baba. Várhatóan 2010. őszén érkezik. Így kb. 14 hónap lesz a két gyerek között. Az lenne a kérdésem, hogy mi lesz a kisfiamra járó GYES-el? El fog így veszni? Kaphatok-e ismét GYÁS-t? Mennyi lesz a GYED-em, GYÁS-om, mi alapján számítják? Összesem hány évig lehetek itthon? Lehet -e olyat és egyáltalán érdemes -e, hogy GYED alatt visszamenjek dolgozni névlegesen, azaz csak kivegyem a szabijaimat és táppénzre menjek? Kérem segítsenek mi lenne a legjobb megoldás anyagilag számunkra! Válaszukat előre is köszönöm!

barkoba 2010.03.16. 10:50:12

Kedves Elintézzük.hu! Nem tudom, hogy jó helyre írom-e kérdésemet (nem találtam "új kérdés" feliratot), remélem...
Jelenleg GYES-en vagyok ikerlányaimmal ők 5 évesek most.
Azt szeretném megkérdezni Önöktől, hogy más cégnél dolgozhatok mint ahonnan szülni eljöttem? Ugyanis a volt munkahelyemre nem tudom, hogy visszavesznek-e a közel jövőben, viszont egyéb lehetőség akadna: egy 4 órás vagy hétvégi állás. Viszont a későbbiekben mindenképpen szeretnék visszamenni a régi munkahelyemre, csak addig is jó lenne egy kis plusz bevétel. Tehát a kérdés az lenne, hogy kötelesek akkor is visszavenni a régi munkahelyemre, ha közben már dolgoztam másutt is 4 órában? Válaszukat előre is köszönöm.

Juci83 2010.03.17. 15:27:57

Kedves Elintézzük.hu!
2005. júliusa óta van határozatlan idejű munkaviszonyom(bérem br.156000ft).Kisfiam 2008.07.24.-én született. Előtte 2007. dec. közepétől táppénzen voltam a szülésig. .Ezután GYÁS-on voltam,jelenleg GYED-en vagyok 2010.07.24.-ig.Második babát trevezünk.Az lenne a kérdésem(feltéve ha pár hónapon belül összejönne a terhesség),hogyha a gyed lejárta után kivenném az összegyűlt szabadságomat(kb.40 nap),majd ezután elmennék táppénzre, mi alapján számítanák a gyást és a gyedet a második babával?
Válaszukat előre is köszönöm!

elintézzük.hu 2010.03.17. 15:35:40

KEDVES KISMAMÁK! EZ A BLOG MÁR NEEEEEEM MŰŰŰŰKÖDIK, A KISMAMATANODA.HU-N MEGTALÁLTOK MINKET! KÖSZÖNJÜK!
süti beállítások módosítása